czwartek, 1 sierpnia 2013

Chusta mocno matematyczna

W związku z tym, że jestem umysłem zdecydowanie ścisłym, a matematyka to królowa nauk i jak twierdził Pitagoras - "Liczby rządzą światem", postanowiłam moją chustę potraktować bardzo matematycznie.
Jest to trójkąt prostokątny którego przeciwprostokątna ma długość 195 cm a przyprostokątne 134 cm. Składa się z 120 małych prostokącików. Wykonałam ją z około 34600 oczek!! Aż sama jestem w szoku:)
Mam nadzieje że wykładzik matematyczny się podobał:)









2 komentarze:

  1. Wykładzik matematyczny świetny, a chusta urzekła mnie swoją urodą. Do tej pory zawsze widywałam chusty entrelakowe z wielokolorowych włóczek, dopiero u Ciebie ujrzałam taką jednokolorową i muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba. Super jest pomysł z tym "niby warkoczykiem" na środku kwadratów. Aż mam ochotę wydziergać sobie podobną :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna ta twoja chusta i ile pracy w niej,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń