poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Początkująca krawcowa:)

Tak jak obiecywałam ostatnio u mnie nie szydełko nie druty, a coś wykonanego na maszynie, narazie tylko pokaże dwie rzeczy, mam ich więcej ale muszę porobi ładne zdjęcia. 
Bluzeczka z dłuższym tyłem materiał dostałam od mamy, nie mam pojęcia co to jest, materiał jest bardzo cienki prześwitujący, myślałam że to szyfon albo tiul ale nie do końca mi pasuję na te materiały. Co by to nie było fajnie się nosi:) Bluzeczka plisowana przy szyi zawiązywana białą wstążeczką.
Spódnica za kolana, plisowana zapinana na zameczek z tyłu, wykonana ze skóry ekologicznej w pięknym miętowym kolorze.
Oto moje początki z krawiectwem może się rozwinie w coś większego, bardzo bym chciała.




3 komentarze:

  1. Masz talent do szycia ta spódnica jest idealna:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) namęczyłam się troche przy niej bo eko skórę ciężko się szyje:)

      Usuń
    2. Domyślam się, że łatwo nie było:) Wejdź na papavero tam jest dużo wykrojów do pobrania za darmo:)

      Usuń