sobota, 13 lipca 2013

Białe kwiaty

Sweterek robiony jest na okrągło na drutach z żyłką , na dole zamiast tradycyjnego ściągacza jest wstawka w kwiatowy wzór reszta oczek to oczka prawe dekolt w tzw. serek z przodu i z tyłu, dodatkowo zrobiłam wiązanie na tyle dzięki temu nie zsuwa się z ramion  , rękawy reglanowe czytelny opis wykonania znalazłam tutaj:  http://oczka.blox.pl/2007/02/Jak-poradzic-sobie-z-raglanem.html, rękawy są dosyć szerokie i w rozmiarze 3/4.
Już niedługo zaprezentuje białe coś co się tworzy a o czym na razie nie mogę pisać bo nie będzie niespodzianki.
 Muszę się przyznać, że szary sweterek którym się chwaliłam został całkowicie spruty i powstaje coś nowego :) już sama się z tego śmieje bo już  nie wiem w czym rzecz, że tyle razy go prułam i nadal nic nie powstało jeszcze tak nie miałam pod górkę:) ale jestem pełna nadziei że to co powstanie będzie naprawdę wyjątkowe i niespotykane:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz