niedziela, 7 lipca 2013

Zielono mi

Dziś chciałam pokazać Wam rzeczy jakie robię dla mojej Julki, rzeczy dla dzieci są o tyle fajne, że robi się je bardzo szybko, idzie na nie mało włóczki a efekt końcowy jest oszałamiający, dzieciaczki w takich rzeczach robionych ślicznie i oryginalnie wyglądają:)
Sukieneczka robiona jest na szydełku z cienkiego akrylu, szare lamówki na górze robótki robione są na okrągłych drutach ściegiem ściągacza, wiązana jest na troczki.
Sweterek robiony w całości na drutach, niby prosty wzór tzw. ryż ale cały efekt, według mnie, robią naszywki zrobione ze starych dżinów męża i z ćwieków.
Życzę miłego oglądania i zachęcam do komentowania bo jestem ciekawa czy to co robię w ogóle się komuś podoba a może ktoś ma jakieś cenne dla mnie uwagi i propozycje na ulepszenie:)
 Pozdrawiam wszystkich i ściskam cieplutko:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz