piątek, 18 października 2013

No i znowu chusta:)

Kolejna chusta do kolekcji uwielbiam je po prostu robić jak nie mam pomysłów i weny twórczej na kolejne rzeczy zawsze przychodzi czas na chustę:) Jest to idealny dodatek do wszelkiego rodzaju strojów.
Polecam wszystkim noszenie chust, szali oraz kominów.


Na zdjęciach Duch Gór rzeźba od zdolnego człowieka prezent mojego taty dla mamy:)
A.... zapomniałabym pokazywałam ostatnio początek malinowego sweterka dalsza cześć poniżej, idzie bardzo wolno bo pierwszy raz robię wrabiany wzór i na dodatek wybrałam sobie na początek coś trudnego, no i po drugie mam pozaczynanych dużo innych robótek i tak skacze z jednej na drugą.
 Ciekawe czy już wiecie co to będzie za motyw?

Pozdrawiam wszystkich gorąco.


4 komentarze:

  1. Bo chusty to jest super sprawa :) A robótka poniżej zapowiada coś interesującego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzierganie chust jest uzależniające, też tak kiedyś miałam :)). Teraz za to uzależniłam się chyba od dziergania skarpetek ;)). Sweterek zapowiada się bardzo interesująco - czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna chusta ,ale jaki to motyw na sweterku to nie wiem
    może sowa

    OdpowiedzUsuń