poniedziałek, 14 października 2013

Różowy sweterek

Dziś chciałam Wam przedstawić sweterek dla dziecka w odcieniach różu. Sweterek zaczyna się od rękawka i kończy na rękawku, po prostu robiony jest w poprzek zostawia się miejsce na głowę. Dół ściągacza dorabiałam osobno ale nie jest to konieczne można dobrać tyle oczek na tułów żeby wyszła jedna całość. Ja miałam taki pomysł żeby dorobić ściągacz.
Włóczka z jakiej wykonałam sweterek to Red Heart Bella , przyjemna w dotyku mięciutka idealna do wyrobów dziecięcych a także do zrobienia super przyjemnej chusty, jest bardzo wydajna sweterek na rozm. 92 zrobiłam z niecałych 2 motków, w 100g jest około 300m, druty 3 lub 4 ja robiłam na drutach z żyłką nr 4.
Wśród zdjęć poniżej znajdują się także moje bazgroły które tworzą się przy okazji robienia moich robótek:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz