poniedziałek, 12 maja 2014

Biżuteria z filcu

Były już ostatnio torebki z filcu strasznie mi się spodobała praca na tym materiale więc postanowiłam porobić troszkę biżuterii, pięknie się prezentuje i przykuwa uwagę. 
Broszki mają około 13 cm średnicy pięknie wyglądają do każdej kreacji, można je przypiąć do czapki są także świetną pomocą w upięciu chusty.



Są szyte, nie są klejone dzięki czemu wydaje mi się że są bardziej trwałe i elementy są solidniej przymocowane. Próbowałam na początku przyklejać ale filc zaczął mi nasiąkać klejem brzydko to wyglądało więc postanowiłam skorzystać z igły i nici:)
Tak wyglądają od spodu, są także usztywnione więc przy użytkowaniu nie zwijają się.
Bardzo dziękuję za komentarze i pozdrawiam wszystkich odwiedzających jeśli macie jakieś pytania piszcie:)

2 komentarze: