sobota, 3 maja 2014

Filc do sukienki.

Sukienka w kolorze ciemnej zieleni w piękną panterę, materiał bardzo rozciągliwy, dół wyszedł troszkę krótki bo troszkę w złym miejscu ucięłam:) nie przy tej szpilce co sobie zaznaczyłam, tak chciałam miec tą sukienkę że już na nic nie patrzyłam. Generalnie wyszła bardzo fajnie już raz miałam ją na sobie do czarnego żakietu i karmelowych szpilek bardzo dobrze się w niej czułam chociaż przód krótki. Jest bardzo prosta do zrobienia część górną odrysowałam sobie od starej bluzki a resztę ucięłam przypadkowo bez schematu z mocnym rozszerzeniem.
Filc do sukienki.... to kopertówki z filcu również proste do uszycia z dwóch gotowych arkuszy.







2 komentarze:

  1. Ciekawa tunika do legginsów pasuje idealnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjnie wygodna, i nawet nie przeszkadza mi ze za krótko ją uciełam bo już sobie wymyśliłam że fajnie wygląda do dżinsowych szortów:) do leginsów też super:)
      Dziękuję za komentarz pozdrawiam

      Usuń