poniedziałek, 4 listopada 2013

Chusta Gail

Zabierałam się do tego wzoru jak do jeża, wydawał mi się strasznie trudny i bardzo pracochłonny, ale znalazłam wspaniałe wytłumaczenie tego wzoru na stronie zdolnej osoby http://ejsymont.blogspot.com/ 
Jest tam doskonałe wytłumaczenie które pojęłam za pierwszym razem i jak już pojęłam to się zakochałam:)
Na pierwszą chustę wybrałam grubszą włóczkę RED HEART Bella w 100g jest około 300m jest to 100% akrylu bardzo przyjemna w dotyku, ciepła i wydajna na jedną chustę zużyłam 1 i pół motka, robiłam ją drutami z żyłką nr 4.
Uwielbiam druty na żyłce praktycznie tylko takimi robię są dla mnie wygodniejsze a po drugie jak robię na drutach tradycyjnych długich i jak tak nimi "merdam":) to wzbudzam zainteresowanie mojego psa i dziecka:)





3 komentarze:

  1. Też lubię ten wzór :). Wbrew pozorom jest całkiem prosty i przyjemnie się go dzierga, a efekt końcowy zawsze jest piękny. Sama mam dwie chusty wydziergane tym wzorem :). Twoja Gail jest jednak inna niż wszystkie, które dotychczas widziałam, a to za sprawą wykończenia - bardzo fajny pomysł z tymi listkami :). Podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna chusta...fajnie ze pomoglam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna chusta...fajnie ze pomoglam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń