poniedziałek, 11 listopada 2013

Czekoladowa spódnica

Kolejna spódnica zrobiona przeze mnie to prezent dla mojej mamy. Jest w kształcie litery A robiona jest na drutach na żyłce na okrągło nie ma żadnych szwów. Ma przepiękny czekoladowy kolor, sukienka jest w rozmiarze 40 rozciąga się do rozmiaru 44. 
Do zrobienia jej użyłam niecałe dwa motki włóczki Kocurek 100% akrylu, w 100g jest 520m, robiłam drutami numer 3,5.
Do kompletu z resztek włóczki zrobiłam delikatny naszyjnik na szydełku z wrabianymi kamieniami zwanymi piaskiem pustyni.
Właścicielka jest bardzo zadowolona z prezentu bez okazji:)
Chciałam bardzo podziękować za wszystkie komentarze i bardzo cieszę się, że piszecie też uwagi są dla mnie bardzo cenne i od razu poprawiam to co Wam przeszkadza:) 
Dziękuję i pozdrawiam gorąco 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz